293 hari lebih tepat.. lama aku x memblogging.. asyik duk baca blog orang ja.. adakah permulaan pertama ini akan tergendala juga nanti? Aku berazam (azam la sangat) akan berblogging jugak lebih2 agi skarang masa aku sangat banyak terluang di rumah..

Berbalik kepada blog2 yg aku follow sejak dua menjak ni, ada satu blog tu agak ringkas, padat dengan informasi2 yang pelik2 dan tak pernah kita jangkakan. 5 bintang jugak la pada blog tersebut kerana membuatkan aku tekan F5 sentiasa dkat website dia.. hahah

Lagi satu blog ni aku hanya buka bila rasa jiwa aku betul2 kuat, bukan apa blog dia tu berkisar pada kemalangan jalanraya. Boleh la kalau yang ambil medic tu tengok, tengok gak mana2 antanomi manusia yang dah x nampak dengan sempurna tu. Huhu ngeri2..

Jadi, untuk semangat 'musin ke-2' ni, tulisan mungkin banyak berkaitan dengan isu2 semasa serta perbincangan mengenainya dan tak lupa juga pandangan2 aku terhadap satu2 perkara.. Mcm yang season 1.. hehe ok2, walaupun rasa cam syok sendiri ja wat blog ni, mana tau nant blh dijadikan rujukan kepada mereka2 yang memerlukan panduan.

InsyaAllah

0 comments:

Post a Comment


Ceritera ini ....

Berani kerana Benar, Takut kerana Salah...

Dan telanlah KEBENARAN itu walaupun ianya sangat pahit..

Tanda-tanda kebenaran itu akan selalu dilihat dan mudah untuk dikenali bagi mereka-mereka yang fasih dan bijak mengamatinya

I follow~