Sehari sebelum tahun baru aku selesai menukilkan satu blog.. dan sampai ke hari ini (23 June 2008)baru ku mula mahu menulis sesuatu...

Sejak aku berhenti menulis post yang terakhir aku pada tahun lepas, aku berkira-kira mahu menulis apa yang akan aku pelajari dari 'seseorang' yang akan aku dapat apabila aku menyertai satu kelas ilmu itu.. tetapi aku hampa kerana 'seseorang' itu pada awalnya aku berjumpa dengannya, dia seolah-olah mahu membuang aku dari kumpulan itu. Maka aku merasa keperluan untuk diri ini melangkah pergi, jika dia boleh merajuk membawa diri, apa salahnya aku pun melakukan sebegitu. Itu merupakan sebab mengapa aku berhenti seketika untuk menulis blog.

Sejak aku berhenti menulis itu, aku mencari-cari apakah bahan yang mahu ku tuliskan, setelah aku memerhati sekeliling, amat banyak sekali. Percayalah..Aku juga banyak membaca blog-blog lain, seperti blog-blog rakan-rakanku, dan tidak lupa juga blog-blog politik (Minatku banyak terarah kepada politik tetapi bukan kepada berpolitik)kerana aku juga manusia, dan manusia itu sentiasa melakukan kesalahan dan perlu sentiasa diperingatkan.

InsyaAllah, jika kelapangan aku akan teruskan menulis blog ini, jika tidak secara konsisten pun, harap tidak terhenti begitu sahaja..

0 comments:

Post a Comment


Ceritera ini ....

Berani kerana Benar, Takut kerana Salah...

Dan telanlah KEBENARAN itu walaupun ianya sangat pahit..

Tanda-tanda kebenaran itu akan selalu dilihat dan mudah untuk dikenali bagi mereka-mereka yang fasih dan bijak mengamatinya

I follow~